torek, 29. december 2015

Nohtki tedna #4 - Praznični nohtki

Pozdravljene damice!

Danes imam za vas pripravljeno praznično manikiro v beli in zlati barvi, ki je primerna tudi kot novoletna manikira.


Tokrat sem ustvarila "halfmoon" manikiro, oziroma po slovensko polmesečno manikiro. Ta vzorec sem ustvarila na vseh nohtih, razen na sredincu, na katerega sem nanesla bleščice.

Kot osnovo sem uporabila zlat lak znamke Bourjois iz kolekcije 150 years of colour, v odtenku 2006 Clubbing. Na prstancu sem nato z gobico čez nanesla Catrice bleščičast lak v odtenku 41 Two Million Dollar baby, na ostale nohte pa sem nanesla bel essence lak v odtenku 199 Wild white ways. Vse skupaj sem zaključila z nadlakom, ki je poskrbel za sijoč zaključek.


Manikira je bleščeča in praznična, hkrati pa tudi nekoliko nežna in ne preveč kričeča in tako primerna za vse praznične zabave.
 


Upam, da vam je današnja objava všeč in mogoče dobite kakšno idejo za novoletno manikiro :)

Kaja

2 komentarja:

  1. O kako lepa, nežna manikura :) Sama rada večkrat posegam po zlato-beli kombinaciji :)

    OdgovoriIzbriši